Lumpenbilder

Hittade några bilder från lumpen. -04-05
Jag som Grupp-schef i motorburen am-grupp i TOLO-pluton


Nya baskern
Demonstrerar någon "pjäs" i min nya basker.

Solar på ASÖn i Karlsborg
Sitter och solar under slutövningen. Väntar på order i Karlsborg (jag nere i mitten).
Vissa han med att snikra ihop solstolar av veden. andra spelade Cubb.

Inget att göra på ASÖ
Ingett att göra på andra sidan vättern.
Fast det var lite kallare där.

Det var en trevlig tid, med kamrater som nästan alltid var posetiva och glada.
Stämningen var i alla fall bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging;P

2010-01-14 @ 09:46:50
Postat av: twedis

fina bilder gardB.. möller är snygg i sina pilotbrillor! de var länge sedan jag såg lite av detta. good times

2010-08-08 @ 13:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0