Hej igen

Nu har jag inte skrivet på två månader. Så jag passar på att uppdatera lite nu.
Vad har hänt sedan sist då?

I stort sett har jag bara suttit hemma och degat.
Men några stora händelser har jag vart med om. . Som följande.

Jag har vart med och planerat en svensexa. Som jag senare var med på också.
Jag har vart på Bröllop. Gratulerar Jonny och Malin.

Jonny och Malins bröllop  Malin och Jonnys bröllop  Jonny och Malins bröllop
Malin och Jonnys bröllop  Jonny och Malins Bröllop

Efter bröllopet hade jag semester,  då skulle jag hjälpa Ulrica att flytta.
Vi var hemma, badade, grillade på gården och solade lite.
Efter en veckas semester åkte vi till öland och tältade en natt i Saxnäs och två nätter i Byxelkrok.
Fyra dagar på öland med varierande väder. och inget bad, vadade lite vid stranden.
Besökte Neptuni åkrar. Stenigt var det där.

Jag sätter upp tältet mellan skurarna i Saxnäs  Jag på Neptuni åkrar  Ulrika på Neptuni åkrar
Byxelkrok fyr  Byxelkrok Fyr  Neptuni åkrar.  För mycket sten för att odla något här.

 När jag kom hem flyttade vi Ulricas saker, För det blev inte av sist.
Jag sålde Opeln.

Farmors opel är såld

Vi var på fest hemma hos Jonas och Anna som har flyttat till hus.

Vi åkte till orust en helg, skönt att bryta vardagen.
Vi åkte båt till Borholmen och fikade, togg ett dopp vid bryggan och tog det lugnt

Vy från trädkården  Cevin och Dennis kollar på snigeln
Kevin Badar  Dennis badar

Vi har firat Elsa Som fylde 100år

Elsas 100års kalas  Familje foto med fem generationer.  Elsas 100års kalas

Också har jag blivit arbetslös.

Har jag missat något nu?

Kommentarer
Postat av: cammie

Men HEEEEEJ =)

hur e det kära kusin vitamin?? =)

2009-08-13 @ 10:56:56
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0